Crotchduster - Big Fat Box Of Shit

Big Fat Box Of Shit

Genrer:Prog metal, Avant-garde Metal
Spilletid:41:54

Hvad fanden skete der lige der?? Aldrig før i mit liv har jeg hørt noget så fucked up. Dette må uden tvivl være den underligste cd nogensinde! Idémanden bag dette gale band, er Jason Suecof fra det amerikanske dødsmetal-band Capharnaum. Men dette foretagende må så sandelig siges at være på et helt andet niveau end Capharnaum – og det er bestemt ikke et højere. Crotchduster har åbenbart bestemt sig for at lave et album, indeholdende et stykke musik fra hver eneste genre som de overhovedet kender til. Og jeg skal sgu love for at det er blevet specielt. Som titlen også antyder, så er Crotchduster ikke et band man skal tage for seriøst, og hvis man gerne vil have en fed metal-cd, så er det i hvert fald ikke "Big Fat Box of Shit" man skal investere i... Medmindre selvfølgelig, man er helt vild efter at vide hvordan det ville lyde, hvis Casper og Mandrilaftalen havde været et musikprogram. På det helt overordnede plan spiller Crotchduster metal, hovedsageligt dødsmetal, men selvom det er det der er mest af, så er det ikke mange sekunder af gangen at man får lov til at høre det. Bandet breaker konstant, og skifter stilart utallige gange i løbet af et nummer. Hvis man har en ufattelig syg humor (og en meget varieret musiksmag), så er dette album sikkert en genistreg, men ellers så er det sgu lige en tand for underligt til at gøre sig fortjent til mere end et par enkelte snurreture i maskinen. Men på den anden side; kan man lide sange om prægtige patter, fugtige fuger og en mand ved navn "Williams", og derudover er ligeglad med hvilken genrer der spilles, så bør man da tjekke Crotchduster ud. Ellers egner cd’en sig stort set kun til branderter på over 4 i promille - og til disse situationer er cd'en dog også perfekt!