Worship Music

/ Warner Music Group · Udkom

Genrer:Thrash metal, Heavy Metal
Spilletid:55.57
Antal numre:13

Brugervurdering: 7,3/10 baseret på 6 stemmer.

Miltbrandsgruppen er atter tilbage, de har nu ikke været væk. Men de er blevet dannet igen sammen med Joey Belladonna, som var med i Anthrax' storhedstid i 80'erne. Bandet har haft en del udskiftninger, men Scott Ian som vi også kender fra S.O.D (Stormtroopers of Death), har været i bandet kontinuerligt. Selv har jeg været stor fan af "Persistence of Time", "Stomp 442", "Volume 8: The Threat Is Real" og "We've Come for You All". Man kan sige, at bandet har fået en renæssance efter The Big 4 touren og det er jo glædeligt at et band stadig kan spille Thrash, som i de gamle dage. Men kan de lave et nyt album? Albummet "Worship Music" skulle egentlig have være udgivet i 2009, men da den daværende sanger, Dan Nelson droppede ud af bandet, blev albummet udskudt. John Bush fik dog muligheden for at vende tilbage til bandet, men afslog. Ud af alt dette tumult blev Anthrax så genforenet med Joey Belladonna, som var deres original forsanger fra 1985-1995.

Nu har jeg lyttet albummet igennem et par gange og jeg er syntes sgu det er en røv fed plade. Anthrax er stadig i form, melodien er der stadig og nerven smækker derud af! Det er som det skal være - Anthrax har lavet et rigtig fedt album. Så er det på plads! Pladen starter op med en intro, derefter starter nummeret "Earth on Hell" og der er smæk på!

Albummet er rent ud sagt en fornøjelse og glæd jer til numre som "I'm Alive", "In the End" og "The Giant". Anthrax er en af Thrash metallens mødre og det er noget at leve op til. Med dette album lever de fuldt ud op til det. Selvom de er nogle gamle røvhuller, er de stadig i form og kan sagtens fyre den af. Så Worship Music! Worship Anthrax!