Annihilator - All For You

All For You

Genrer:Thrash metal, Heavy Metal
Spilletid:61:00
Antal numre:13

Brugervurdering: 3/10 baseret på 1 stemme.

Jeff Waters og mandskab er igen på banen efter at have skiftet sanger Joe Comeau ud med den ret ukendte Dave Padden. Om det så er et fornuftigt valg fra Jeff’s side må I selv bedømme. Mit største problem med "All For You" er nemlig, at Dave stemme er mig lidt for begrænset, hans klare stemme er vidunderlig og kan absolut konkurrere med hans forgængere, men når han prøver at synge mere råt og aggressivt, er det som om luften går af ballonen. Og da Annihillator ikke ligefrem er et pop band, går det derfor grusomt galt til tider. Åbningsnummeret "All For You" lover ellers godt med en stemning der minder en del om bandets geniale "King Of The Kill" og "Refresh The Demon" plader, men allerede dens opfølger, "Dr. Psycho", knuser alle ens forhåbninger om en klassiker i stil med førnævnte. Nummeret er direkte plat og fejler fuldstændigt i at kreere den uhyggelige stemning den prøver at fremmane. Sådan går det så resten af pladen. Nogle numre er ganske okay, mens andre numre er decideret bundskrab, måske skulle man have brugt lidt mere tid på selve sangskrivningen, så man kunne have sorteret det værste rod ud, inden man gik i studiet. En forbedring er der dog at melde i forhold til det forrige album. Man har igen fundet en rigtig tung guitarlyd frem, en ting der ikke kunne siges om barbermaskine orgiet fra "Waking The Fury". For mig er dette album et af årets store skuffelser, da jeg forventede meget mere fra et geni som Jeff Waters, men jeg vil gerne tro at der nok er en del folk der vil være uenig med mig om dette album. Dette album må nok derfor siges at være det mest kontroversielle siden "Remains" pladen, som jo ikke faldt i nåde blandt bandets fans.