Deride - The Void

The Void

Genrer:Thrash metal, Hardcore

Officiel vurdering: 2/10

Åh gud da. Så skal man til det igen. Ikke det at anmelde, men anmelde et lidt ugunstigt band, som mest af alt minder om alt det andet. Men det skal jo gøres på baggrund af deres noget kedelige og det som de selv kalder groovy thrash metal. De er fra Sverige og det er der sikkert ikke noget nyt i, men heller ikke noget i vejen med. Min research på bandet er meget svindet ind til en nogle små facts, som:The void er deres andet album og det skulle eftersigende være ni år under vejs. Men her er, efter mit vedkommende, en plade som indbefatter meget hårdt pumpende metal og aldeles energisk. Men for hulen hvis det bare var det, var det jo nok okay. Jeg har det med Deride som da jeg genså "American Ninja", "HA! Det var da utroligt". Hvordan det skal forstås? Så gense "American Ninja". Men The Void er rent ud sagt et mylder af elendighed. Ikke fordi de ikke mestrer deres instrumenter, men fordi sangene er aldeles ligegyldige. Hvis det så, bare var groovy thrash metal, så kunne man fokuserer på det. Men der er også elementer af true metal, nu-metal og lidt melo-død. Det har de blandet lidt sammen i sang nummer syv, "All Must Be Revealed". Hvis man skal pege på noget godt om dem, er det deres introer til sangene. "Soul Depart", der er ottende track, er et godt eksempel på, hvordan de starter nogenlunde ud og ødelægger det, med deres egen trivialitet. Mest af alt er det foruroligende amatør agtigt og hvis bandet arbejdede lidt mere intenst med deres sange, er jeg sikker på at der vil komme en nogenlunde plade ud af det. Har ikke så meget mere at sige om denne skive, udover det overstående. Derfor 20/100 for de gode introer og en slasket omgang dårlig porno. 01. Deathshake 02. I rage 03. Dead to me 04. Bloodred & black 05. Only one 06. Fallen 07. All must be revealed 08. Soul depart 09. Devil in me 10. Lesson learned