Type:DVD
Genre:Speed metal
Spilletid:86:11
Antal numre:19

Brugervurdering: 6/10 baseret på 1 stemme.

Slayers koncert fra Warfield Auditorium i San Francisco

Slayer koncerter er altid en fornøjelse, uanset hvor mange gange man har set bandet så formår de altid at drage en ind i deres voldelige Thrash Metal orkan. Denne DVD er baseret på bandets koncert fra Warfield Auditorium i San Francisco, desuden er der en lille film om hvorfor man er Slayer fan. Koncerten stammer fra "God Hates Us All" turneen, desværre er det ikke den tilbagevendte søn, Dave Lombardo, der sidder bag artilleriet, men hans forgænger Paul Bostaph. Der er ikke mange overraskelser at finde i sæt listen, selvom "The Antichrist" er blevet skiftet ud med den ligeså geniale "Die By The Sword". Jeg er dog en smule skuffet over at Slayer aldrig spiller andet fra "South Of Heaven" pladen end titelnummeret og "Mandatory Suicide", hvorfor ikke genoptage numre som "Silent Scream" eller "Spill The Blood" der holder ligeså meget som de to live standarder. Men bortset fra denne lille detalje bliver man budt på alt godt fra (blod)havet; "Hell Awaits", "War Ensemble", "Postmortem" og nyere numre som "Stain Of Mind" og "Disciple". Lyd og billede er overvældende godt, kraftig og klar med masser af tryk hvilket jo er selvsigende med et band af denne kaliber. Bandet er desuden veloplagt og spilleglæden lyser ud af deres ansigter, især Tom Araya trumfer med sine morsomme og sarkastiske kommentarer mellem numrene. Fan delen viser et billede af en typisk amerikansk Slayer fan, ikke noget kønt må man sige. Ikke for at svine bandet til, men hoveddelen af deres fans har en intelligenskvotient svarende til en våd spånplade. Især en af disse mennesker sørger for morskab, manden ligner et hormonelt eksperiment der er løbet frygtelig galt, MGS mente at han lignede en tommeltot med hår på. Delen er mere værd på grund af sin underholdningsværdi end for sin direkte information. Men man kan ikke lade være med at knække af grin, når man ser en hippieagtig udseende fyr der takker Slayer for at hjælpe ham med at ofre en hund til djævelen for at slippe ud fra et plejehjem. Til sidst skal der lige nævnes at disken også indeholde videoen til "Bloodline" og et lille billedgalleri.

1. Disciple
  2. War Ensemble
  3. Stain of Mind