Anthrax - We've Come For You All

We've Come For You All

Genrer:Thrash metal, Heavy Metal
Spilletid:61:10
Antal numre:16

Anthrax havde helt klart sin storhedstid sidst i 80'erne med skiver som "Spreading The Disease" (1985) og "Among The Living"(1986). Efter "Persistence Of Time" (1990), forlod den legendariske forsanger Joe Belladonna Anthrax og blev erstattet af John Bush, der ikke helt levede op til Joe's standard. Det gik da også ned ad bakke for bandet op gennem 90'erne, og jeg må indrømme at jeg ikke har fået hørt ret meget af det nyere Anthrax. Nu er de imidlertid tilbage med skiven "We've Come for You All", der på nogle punkter har givet mig et ganske godt indtryk. Stilen må vel bategnes som en form for Nu-Metal, selvom Anthrax langt fra er nye på scenen. Problemet med skiven er vel nok at der til tider er lidt langt mellem snapsne. Der findes fede tracks som "What Doesn't Die" og "Nobody Knows Anything", hvor Charlie Benante virkelig viser hvad han kan som grydebanker (og guitarist for den sags skyld!), men der er altså også tracks, der for mig virker som "fyld" og hurtigt går i glemmebogen igen. Hvad kan man også forvente af en skive med en spilletid på over en time? - Næh, der er desværre langt til de standarder som Anthrax satte i 80'erne, men dermed ikke sagt at det ikke er dygtige musikere vi har med at gøre her - deres storhedstid er bare overstået forlængst!