Noise For Music's Sake

Genre:Death metal
Spilletid:153:34
Antal numre:56

Officiel vurdering: 10/10

Denne opsamling er noget af det mest imponerende jeg nogensinde har set!

Mere end 2 timer og 30 min. spækket med klassikere, live-materiale og ikke tidligere udgivet materiale... - Guf for samlere! Her er virkelig alle, alle og endnu engang alle de vigtigste tracks Napalm Death har lavet. Hele 56 tracks fordelt på to CD'er. CD1 er nærmest en Best Of med klassikere som: "Scum", "From Enslavement To Obliteration", "Suffer The Children", "Mass Appeal Madness", "The World Keeps Turning", "Antibody", "Diatribes", "Breed To Breed", "The Infiltraitor", "Nazi Punks Fuck Off" og sådan kunne man blive ved. Der er bare sååååå mange! På CD2 findes udover en del klassikere som "Rise Above", "Mentally Murdered", "Walls Of Confinement" og "I Abstain", live materialet, de specielle mix og de ikke tidligere udgivede tracks. Kan man forlange mere?!? - Det tror jeg ikke! Selv booklettet er et kapitel for sig selv; her er bl.a. et veludført "Napalm death family tree", der fortæller alt om Napalm Deaths historie, hvilke medlemmer der har været i bandet, hvilke bands de tidligere har spillet i og alle de utallige projekter medlemmerne er eller har været involveret i. Der er også et interview med Shane Embury og et med Mark Barney Greenway. Derudover er der en del oplysninger om skiven og dets numre... Totalt iorden! Har man bare en lille smule omløb mellem ørene, køber man fluks dette opsamlings mesterværk, for her er der virkelig tale om valuta for pengene!